Skip to main content

Diabatix

Online Launch Event

Klant: Diabatix

Diabatrix logo

Het concept

Diabatix - makers van ontwikkelingssoftware met behulp van AI - kwam deze week op bezoek in de GUESTCAM studio met groot nieuws én de vraag om op 1 April hun ‘Online platform’ in ware Hollywood-stijl te lanceren. Neen, dit bleek geen Aprilgrap!

Vijf jaar lang hebben ze aan het platform gewerkt en donderdag was het dus D-day! Heel de wereld kon het ‘Launch Event’ online volgen. Van Leuven (waar Diabatix gevestigd is) tot in Japan.

Meer dan 200 topondernemers, met afgevaardigden van onder meer Facebook, Dell, IBM, tekenden present – al valt het te betwijfelen of Mark Zuckerberg zelf aanwezig was. 

Maar goed, Guestcam zorgde dus voor Hollywood toeters en bellen, met oa. een 3D studio met voorgeprogrammeerde camerabewegingen. Er werden dan wel geen beeldjes uitgereikt maar wel complimenten en lofbetuigingen van de klant en de 200 kijkers - of toch van de 173 personen die tot het einde gekeken hebben (45min!).

Het is dan wel geen 1 aprilvis toch werd alles alles in scène gezet. Er werd een live gevoel gecreëerd - met live-verbindingen en inkomende calls - maar dus met vooraf opgenomen materiaal. 
Nog maar eens het bewijs dat we alles ‘in huis’ hebben om een virtuele topshow te creëren. Who you gonna call? Yep, Guestcam!

Diabatix Online Launch Event

Onze cases

Laat je onderdompelen in onze creatieve projecten.

Heeft jouw ‘merk’ nood aan een opvallende marketingcampagne?

Wij werken dit graag voor je uit!