Skip to main content

Studio Brussel – De Warmste Week

Virtueel op de foto met de 3 presentatoren

Klant: Studio Brussel

Studio Brussel logo

Het Concept

Er werden kilometers gelopen en gewandeld, quiz-avonden georganiseerd, pannenkoeken gebakken, chocomelk verkocht, bloemstukken gemaakt,… je kon het zo gek niet bedenken!

Het hele land werd gemobiliseerd om zich in te zetten voor het goede doel. Zelfs de 80-jarige Jimmy Frey zong na twee jaar stilte “Zaragoza”, allemaal speciaal voor de Warmste week van Music for Life.

De 12.495 acties brachten een waanzinnig recordbedrag op van 17.286.122 € Wij bezochten een hele week lang de leukste acties met ‘De bus van Bouba’ Een fotostudio op wielen waar je samen met de drie presentatoren op de foto kon.

Eva de Roo,Otto-Jan Ham en Michèle Cuvelier konden er zelf helaas niet bij zijn maar werden wel zorgvuldig in elke foto geplakt. Zo konden zij zichzelf de hele week vrijmaken om non-stop live radio te maken van op het Domein Puyenbroeck in Wachtebeke.

Studio Brussel – De Warmste Week
Studio Brussel – De Warmste Week
Studio Brussel – De Warmste Week
Studio Brussel – De Warmste Week
Studio Brussel – De Warmste Week
Studio Brussel – De Warmste Week
Studio Brussel – De Warmste Week
Studio Brussel – De Warmste Week
Studio Brussel – De Warmste Week

Onze cases

Laat je onderdompelen in onze creatieve projecten.

Heeft jouw ‘merk’ nood aan een opvallende marketingcampagne?

Wij werken dit graag voor je uit!