Skip to main content

Mora

Let me take a ‘stachie’

Klant: Mora

Mora logo

Het Concept

De guestcam, Mora en JIM slaan dit jaar de handen in elkaar tijdens de festivalzomer!

Een ludieke ‘brandactivation’ tijdens Rock Werchter, Suikerrock en Pukkelpop. In onze mobiele greenkey studio kunnen festivalgangers binnentreden in een virtuele 3D wereld en kunnen als echte ‘Rocksterren’ plaatsnemen op het festival podium.

Maak een leuke video met de ‘JIM’s Chicken Stache’ share je video meteen en win!

But first … Let me take a ‘stachie’

Guestcam Mora
Guestcam Mora
Guestcam Mora
Guestcam Mora
Guestcam Mora
Guestcam Mora
Guestcam Mora
Guestcam Mora
Guestcam Mora
Guestcam Mora
Guestcam Mora
Guestcam Mora
Guestcam Mora
Guestcam Mora
Guestcam Mora

Onze cases

Laat je onderdompelen in onze creatieve projecten.

Heeft jouw ‘merk’ nood aan een opvallende marketingcampagne?

Wij werken dit graag voor je uit!